Hlasujte pro zpěváka(čku), skupinu

Hlas můžete dát 1x každému kandidátovi v každé kategorii, jednou za 24 hodin. Po rozkliknutí můžete přidat komentář. Klikání je hlídané dle IP adres. Vítěz dle hlasů je zrovna ten, který je 1. v pořadí. Řazení kandidátů je od největšího počtu hlasů, po nejmenší počet hlasů.

hlas

Věra Špinarová

Věra Špinarová
  • Soutěž: TOP Zpěvačky ČR
  • Popis: Věra Špinarová (22. prosince 1951 Pohořelice – 26. března 2017 Praha) byla česká zpěvačka. Autor: Ladin – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=57527551


Komentáře   

+6 #224 Karel Gott 2020-01-14 11:22
Karel Gott je 100% jednička a Věra Špinarova také.
Citovat
+3 #223 Milena 2020-01-10 14:51
On opravdu mel sice zlato v hrdle ale byl profesionalni a velmi neutralni a byl zkratka nej a byl tu pro veschny generace!
Citovat
-2 #222 Jirka Talacko 2019-01-12 15:39
Jo Věrka bude vítězkou in memoriam, jsem pro, jen si myslím, že tahle soutěž by měla být hlavně o těch co rozdávají radost a požitek pro lidi stále.
Citovat
-1 #221 Silvia 2019-01-06 13:10
20706
Citovat
0 #220 Karel 2018-02-02 09:13
To jo,... brzo půjde za špinarkou...
Cituji Guest:
Blahopřejeme panu prezidentovi ke zvolení do dalšího funkčního období!
Citovat
+4 #219 Guest 2018-02-02 08:01
Blahopřejeme panu prezidentovi ke zvolení do dalšího funkčního období!
Citovat
+1 #218 Guest 2018-01-07 18:16
Cituji CO MÁ TATO ANKETA:
ZA SMYSL? MÁ NĚJAKÁ PRAVIDLA? KDY BUDOU UVEŘEJNĚNY VÝSLEDKY? :-x :zzz :oops: :-| :sigh:


Pseudo"ANKETA" pro blbých. Jen ti jí totiž věří.
Citovat
+5 #217 CO MÁ TATO ANKETA 2018-01-07 12:26
ZA SMYSL? MÁ NĚJAKÁ PRAVIDLA? KDY BUDOU UVEŘEJNĚNY VÝSLEDKY? :-x :zzz :oops: :-| :sigh:
Citovat
+3 #216 Ahoj 2018-01-02 00:02
Cituji Nazdar:
Tohle je paní zpěvačka!

Souhlas,zbytek je slabý odvar!
Citovat
+4 #215 Nazdar 2018-01-01 23:58
Tohle je paní zpěvačka!
Citovat
+2 #214 Mentálně zaostalí? 2017-12-12 20:50
Cituji Hodnocení:
Ten slavík to byla opět velká trapárna.Jako vždy a po několik let dopředu Goťák a ta uječená Bílá.Ta písnička od ní na slavíku příšerná přímo hrůza!!Ani sto Bílých s jejíma slavíkama nenahradí ve zpěvu sbólutně nejlepší hlasovou zpěvačku Věrku Špinarovou.Bílá ji nesahá ani po kotníky a nikdy nebude!!Pro nás je zlatou moravskou,ostravskou slavicí Věrka!!Jinák celkově slavík vrcholem trapnosti!Každý rok stejná šaškárna.Viz negativní ohlasy na faceooboku i jinde.

A to Věru Špinarovou měli diskvalifikovat, protože
v novinách byl nábor k hlasování za ni.
Citovat
+2 #213 Mentálně zaostalí? 2017-12-12 20:44
Cituji Guest:
Ano.Jsme pyšní, že jsme fanoušci takové zpěvačky,jakou byla a pro nás stále je,Věra Špinarová!

Jste vy vůbec normální? Vy můžete být pyšní, pouze pokud jste dobří fanoušci, což určitě nejste.
Citovat
+8 #212 Hodnocení 2017-11-27 18:43
Ten slavík to byla opět velká trapárna.Jako vždy a po několik let dopředu Goťák a ta uječená Bílá.Ta písnička od ní na slavíku příšerná přímo hrůza!!Ani sto Bílých s jejíma slavíkama nenahradí ve zpěvu sbólutně nejlepší hlasovou zpěvačku Věrku Špinarovou.Bílá ji nesahá ani po kotníky a nikdy nebude!!Pro nás je zlatou moravskou,ostravskou slavicí Věrka!!Jinák celkově slavík vrcholem trapnosti!Každý rok stejná šaškárna.Viz negativní ohlasy na faceooboku i jinde.
Citovat
+13 #211 Guest 2017-11-25 14:37
Ano.Jsme pyšní, že jsme fanoušci takové zpěvačky,jakou byla a pro nás stále je,Věra Špinarová!
Citovat
0 #210 Posmrtný slavík 2017-11-25 09:09
Cituji JAKO TADY:
Cituji Já:
Cituji nepodvádějí:
Uvidíme, jestli bude mít Věra ve slavíku 20000hlasů jako tady. :P :P :P

Ani nemůže mít,tam je dávno rozhodnuto.Nám to ale nevadí,protože Věrka je a bude vždy nejlepší.A fanoušky má a bude mít nejvěrnější!

PROTI TÉTO FRAŠCE JE SLAVÍK KŘIŠŤÁLOVĚ ČISTÝ! :P :P :P
Nechybělo mnoho a mezi trojicí nejpopulárnějších zpěvaček roku 2014 se mohla ocitnout tou dobou již zesnulá Iveta Bartošová. Její sebevražda totiž fanoušky tak zasáhla, že ji z 28. místa z roku 2013 dostali až na čtvrtou pozici. Na bronzovou Ewu Farnou jí tehdy chyběly zhruba čtyři tisíce bodů. Obdobná situace může nastat letos, kdy se do nominované šestky probojovala Věra Špinarová, která nás opustila v březnu
Citovat
0 #209 Posmrtný slavík 2017-11-25 09:07
Cituji Akce:
Podpořme svými hlasy nejlepší zpěvačku všech dob na kterou nikdo nikdy mít nebude!!!
SLAVICE 9 VERA SPINAROVA
na číslo:736373737.Je nutno uvést ještě další dvě zpěvačky,aby to bylo platné.
ULRYCHOVA HANA ,FARNA EWA.

Nechybělo mnoho a mezi trojicí nejpopulárnějších zpěvaček roku 2014 se mohla ocitnout tou dobou již zesnulá Iveta Bartošová. Její sebevražda totiž fanoušky tak zasáhla, že ji z 28. místa z roku 2013 dostali až na čtvrtou pozici. Na bronzovou Ewu Farnou jí tehdy chyběly zhruba čtyři tisíce bodů. Obdobná situace může nastat letos, kdy se do nominované šestky probojovala Věra Špinarová, která nás opustila v březnu......
Citovat
0 #208 Posmrtný slavík 2017-11-25 09:07
Cituji Hlasujeme:
Příznivci,fanoušci naší zlaté Věrky stále ještě hlasujeme do zítřka v českém slavíku.V jednotě je síla!Tak pojďme ještě do toho.Jedna z posledních možnosti těch,kteří ještě hlas neposlali.

Nechybělo mnoho a mezi trojicí nejpopulárnějších zpěvaček roku 2014 se mohla ocitnout tou dobou již zesnulá Iveta Bartošová. Její sebevražda totiž fanoušky tak zasáhla, že ji z 28. místa z roku 2013 dostali až na čtvrtou pozici. Na bronzovou Ewu Farnou jí tehdy chyběly zhruba čtyři tisíce bodů. Obdobná situace může nastat letos, kdy se do nominované šestky probojovala Věra Špinarová, která nás opustila v březnu...
Citovat
0 #207 Posmrtný slavík 2017-11-25 08:56
Cituji Hlasujeme:
Příznivci,fanoušci naší zlaté Věrky stále ještě hlasujeme do zítřka v českém slavíku.V jednotě je síla!Tak pojďme ještě do toho.Jedna z posledních možnosti těch,kteří ještě hlas neposlali.

Nechybělo mnoho a mezi trojicí nejpopulárnějších zpěvaček roku 2014 se mohla ocitnout tou dobou již zesnulá Iveta Bartošová. Její sebevražda totiž fanoušky tak zasáhla, že ji z 28. místa z roku 2013 dostali až na čtvrtou pozici. Na bronzovou Ewu Farnou jí tehdy chyběly zhruba čtyři tisíce bodů. Obdobná situace může nastat letos, kdy se do nominované šestky probojovala Věra Špinarová, která nás opustila v březnu.
Citovat
0 #206 Posmrtný slavík 2017-11-25 08:55
Nechybělo mnoho a mezi trojicí nejpopulárnějších zpěvaček roku 2014 se mohla ocitnout tou dobou již zesnulá Iveta Bartošová. Její sebevražda totiž fanoušky tak zasáhla, že ji z 28. místa z roku 2013 dostali až na čtvrtou pozici. Na bronzovou Ewu Farnou jí tehdy chyběly zhruba čtyři tisíce bodů. Obdobná situace může nastat letos, kdy se do nominované šestky probojovala Věra Špinarová, která nás opustila v březnu.
Citovat
0 #205 Pyšní se B. protiví 2017-11-22 17:27
Cituji Já:
Jedna věc je jasná!Věrka je a bude vždy nejlepší.A fanoušky má a bude mít nejvěrnější!


VŠ má fanoušky (v čele s jejím synem)
- nejneslušnejší,
- nejdrzejší,
- nejhloupější:
   a) při soutěži nebyli schopni si zjistit ani pravidla
   b) v boji, kde potřebovali a měli snažit získat spojence, zpěvačce systematicky vytvářeli nepřátele.  

BIBLE
Usedni se na poslední místo, aby tě pozvali dopředu, a ne naopak, že se posadíš do první řady a vyzvou tě, abys odešel, že mají význačnejší hosty.
Citovat
+1 #204 Zagorová Hana 2017-11-20 10:22
SLAVICE 9 ZAGOROVA HANA
Telefonní číslo: 736 37 37 37
PODPOŘME ZPĚVAČKU S DEVÍTI ZLATÝMI SLAVÍKY!!!
Citovat
+4 #203 Akce 2017-11-18 21:34
Podpořme svými hlasy nejlepší zpěvačku všech dob na kterou nikdo nikdy mít nebude!!!
SLAVICE 9 VERA SPINAROVA
na číslo:736373737.Je nutno uvést ještě další dvě zpěvačky,aby to bylo platné.
ULRYCHOVA HANA ,FARNA EWA.
Citovat
+2 #202 Hlasujeme 2017-11-18 18:48
Příznivci,fanoušci naší zlaté Věrky stále ještě hlasujeme do zítřka v českém slavíku.V jednotě je síla!Tak pojďme ještě do toho.Jedna z posledních možnosti těch,kteří ještě hlas neposlali.
Citovat
+2 #201 Akce 2017-11-18 09:15
Jdeme do toho navzdory mimusářům!!!!!!!!!!!
Citovat
+3 #200 Hlasujme 2017-11-17 23:33
Využijme ještě poslední možností do neděle odesláním naších hlasů pro Věrku Špinarovou do českého slavíka.Zasloužila by si ho in memoriam!Můžeme to svými hlasy rozhodnout,aby tam stále nefigurovala ta uječená Bílá.Pojďme to změnit!!
Citovat
+3 #199 Zdenek 2017-11-17 13:04
Taky se připojuji do hlasování,Věrka si to zcela jistě zaslouží.Je ještě jak je zde uvedeno do neděle hlasovat.Posílejte ještě své hlasy do českého slavíka,aby jich bylo co nejvíce jako v TOP 17.
Citovat
+4 #198 Monča 2017-11-16 19:00
Připojuji a přidávám svůj hlas Věrce Špinarové,nejlepší,bezkonkurenční naší zpěvačce.Hlasovat pro ní ještě stále můžeme do neděle 19.listopadu.Využijme této poslední příležitosti a pošleté své hlasy.Změňme alespoň jednou pořadí,ať tam stále není pořad dokola ta uječená Bílá!
Citovat
+5 #197 HLASUJEME 2017-11-16 18:06
Věrka je ve slavíku již v první osmičce.Možnost poslat jí své hlasy ještě máme.Využijme v plné míře této možnosti a pošlete jí své hlasy,aby se právem dostala mezi tři nejlepší.Tak pojďme ještě do toho.Díky.
Citovat
+9 #196 2017-11-10 08:56
Jedna věc je jasná!Věrka je a bude vždy nejlepší.A fanoušky má a bude mít nejvěrnější!
Citovat
-7 #195 JAKO TADY 2017-11-10 07:14
Cituji Já:
Cituji nepodvádějí:
Uvidíme, jestli bude mít Věra ve slavíku 20000hlasů jako tady. :P :P :P

Ani nemůže mít,tam je dávno rozhodnuto.Nám to ale nevadí,protože Věrka je a bude vždy nejlepší.A fanoušky má a bude mít nejvěrnější!

PROTI TÉTO FRAŠCE JE SLAVÍK KŘIŠŤÁLOVĚ ČISTÝ! :P :P :P
Citovat
+9 #194 2017-11-09 20:37
Cituji nepodvádějí:
Uvidíme, jestli bude mít Věra ve slvíku 20000hlasů jako tady. :P :P :P

Ani nemůže mít,tam je dávno rozhodnuto.Nám to ale nevadí,protože Věrka je a bude vždy nejlepší.A fanoušky má a bude mít nejvěrnější!
Citovat
-9 #193 nepodvádějí 2017-11-07 09:26
Uvidíme, jestli bude mít Věra ve slvíku 20000hlasů jako tady. :P :P :P
Citovat
+17 #192 HLASUJEME 2017-11-07 08:28
Bílá ve slavíku a hlasování jeden velký podvod.Předem už několik let jako u Goťáka je jasné,že budou slavíci.To,že Věrce dávají hlasy fanoušci,kteří ocenili její bezkonkurenčně nejlepší hlas i celou její pěveckou dráhu,za to nejsou inteligentní?Bílá,Zagorová nesahá Věrce ani po kotníky!
Citovat
0 #191 nepodvádějí 2017-11-07 08:06
Cituji Zklamání:
Proti očekávání - o kolik inteligentnějších fanoušků má Lucie Bílá!

Cituji ZANA HAGOROVÁ:
Hana Zagorová se narodila a vyrůstala na Ostravsku. Otec Josef Zagora byl stavebním inženýrem, matka Edeltruda učitelkou. Prvním manželem Hany Zagorové byl v letech 1986–1992 tanečník a baletní mistr Vlastimil Harapes. Po rozvodu s Harapesem si vzala 30. května 1992 slovenského tenoristu Štefana Margitu.

Profesní kariéra[editovat | editovat zdroj]
60. léta – začátky[editovat | editovat zdroj]
Poprvé na sebe pěvecky upozornila v roce 1963 v ostravské soutěži Hledáme nové talenty, kde ji doprovázel Orchestr Gustava Broma. V letech 1964–1968 studovala a následně absolvovala herectví na brněnském JAMU. V roce 1968 vydala svůj první pěvecký singl s písní Svatej kluk. Koncem šedesátých let se začala častěji objevovat na televizní obrazovce.

Jak jednoduché. Její fanoušci nepodvádějí.
Citovat
-2 #190 Zklamání 2017-11-06 22:12
Proti očekávání - o kolik inteligentnějších fanoušků má Lucie Bílá!

Cituji ZANA HAGOROVÁ:
Hana Zagorová se narodila a vyrůstala na Ostravsku. Otec Josef Zagora byl stavebním inženýrem, matka Edeltruda učitelkou. Prvním manželem Hany Zagorové byl v letech 1986–1992 tanečník a baletní mistr Vlastimil Harapes. Po rozvodu s Harapesem si vzala 30. května 1992 slovenského tenoristu Štefana Margitu.

Profesní kariéra[editovat | editovat zdroj]
60. léta – začátky[editovat | editovat zdroj]
Poprvé na sebe pěvecky upozornila v roce 1963 v ostravské soutěži Hledáme nové talenty, kde ji doprovázel Orchestr Gustava Broma. V letech 1964–1968 studovala a následně absolvovala herectví na brněnském JAMU. V roce 1968 vydala svůj první pěvecký singl s písní Svatej kluk. Koncem šedesátých let se začala častěji objevovat na televizní obrazovce. Účinkovala se skupinou Flamingo a natáčela v ostravském rozhlase.
Citovat
-14 #189 ZANA HAGOROVÁ 2017-11-01 11:06
Hana Zagorová se narodila a vyrůstala na Ostravsku. Otec Josef Zagora byl stavebním inženýrem, matka Edeltruda učitelkou. Prvním manželem Hany Zagorové byl v letech 1986–1992 tanečník a baletní mistr Vlastimil Harapes. Po rozvodu s Harapesem si vzala 30. května 1992 slovenského tenoristu Štefana Margitu.

Profesní kariéra[editovat | editovat zdroj]
60. léta – začátky[editovat | editovat zdroj]
Poprvé na sebe pěvecky upozornila v roce 1963 v ostravské soutěži Hledáme nové talenty, kde ji doprovázel Orchestr Gustava Broma. V letech 1964–1968 studovala a následně absolvovala herectví na brněnském JAMU. V roce 1968 vydala svůj první pěvecký singl s písní Svatej kluk. Koncem šedesátých let se začala častěji objevovat na televizní obrazovce. Účinkovala se skupinou Flamingo a natáčela v ostravském rozhlase.
Citovat
-12 #188 Jindy slušný člověk 2017-11-01 11:03
Sráát na ni. Nejprve jste se měli naučit chovat, mezi sebou umravnit. Takhle ona už dostala ocenění víc než dost, víc než všichni ostatní - od svého syna a následně Vás - prasáků. Jen se podívejte na kterýkoliv profil, co jste tu vyváděli. To co tu píšete si myslí určitý počet lidí o velmi mnoho umělcích. Rozhoduje také to, jak početná tato skupina je, t. j. pro kolika lidí svým hlasem, interpretací, podáním, charismem zpěvák hodně znamená. Uzurpovat, bezprávně si přisvojit sám prvenství = být samozvancem, uchvatitelem určite na sympatiích nepřidá. Nemluvě o panovačném člověku, který ubližuje druhým, dokonce když mu
ten dělá dobře (věnec, vyznamenání). Dejte se vycpat!
Citovat
-14 #187 ŠERA VPINAROVÁ 2017-10-31 13:05
JSEM ZVĚDAVA, JESTLI BUDE MÍT VE SLAVÍKU ASPOŇ TOLIK HLASŮ, CO MÁ TADY. VĚRA BYLA VYNIKAJÍCÍ ZPĚVAČKA, ALE POPULÁRNĚJŠÍ A OBLÍBENĚJŠÍ BYLY A JSOU JINÉ. MÍSTO HAŠTEŘENÍ UCTĚTE PAMÁTKU VĚRY POSLECHEM JEJÍCH PÍSNÍ. Z TOHOTO PODVODNÉHO HLASOVÁNÍ, A TY VÍŠ, KOHO SE TO TÝKÁ, BY VĚRA URČITĚ RADOST NEMĚLA. PROSÍM, NECHTE JIŽ VĚRU V KLIDU. DĚKUJI!!!
Citovat
+23 #186 Guest 2017-10-31 11:26
Cituji Jindy slušný člověk:
Sráát na ni. Nejprve jste se měli naučit chovat, mezi sebou umravnit. Takhle ona už dostala ocenění víc než dost, víc než všichni ostatní - od svého syna a následně Vás - prasáků. Jen se podívejte na kterýkoliv profil, co jste tu vyváděli. To co tu píšete si myslí určitý počet lidí o velmi mnoho umělcích. Rozhoduje také to, jak početná tato skupina je, t. j. pro kolika lidí svým hlasem, interpretací, podáním, charismem zpěvák hodně znamená. Uzurpovat, bezprávně si přisvojit sám prvenství = být samozvancem, uchvatitelem určite na sympatiích nepřidá. Nemluvě o panovačném člověku, který ubližuje druhým, dokonce když mu
ten dělá dobře (věnec, vyznamenání). Dejte se vycpat!

Máš pravdu.My na Zagorku ser eme.
Citovat
+21 #185 Guest 2017-10-31 10:58
Cituji Jindy slušný člověk:
Sráát na ni. Nejprve jste se měli naučit chovat, mezi sebou umravnit. Takhle ona už dostala ocenění víc než dost, víc než všichni ostatní - od svého syna a následně Vás - prasáků. Jen se podívejte na kterýkoliv profil, co jste tu vyváděli. To co tu píšete si myslí určitý počet lidí o velmi mnoho umělcích. Rozhoduje také to, jak početná tato skupina je, t. j. pro kolika lidí svým hlasem, interpretací, podáním, charismem zpěvák hodně znamená. Uzurpovat, bezprávně si přisvojit sám prvenství = být samozvancem, uchvatitelem určite na sympatiích nepřidá. Nemluvě o panovačném člověku, který ubližuje druhým, dokonce když mu
ten dělá dobře (věnec, vyznamenání). Dejte se vycpat!

Vyliž si pr.del,šmejde!
Citovat
+25 #184 Jan z Rokycan 2017-10-31 10:49
A stejně nesahá nikdo Věrce ani po kotníky,s tím se musí smířit i ten šulin,co tady mínusuje a neumí se chovat!
Citovat
+20 #183 Guest 2017-10-31 10:44
Cituji PODVOD:
Cituji Guest:
Tady naše Verka vyhraje!!Pojďme ješte posunout jí výš ve Slaviku!I když mnoho znas tam neveří ve fér hlasovàní..Jak je možné že zde vede ve velkém..a ve Slavíku ani v osmičce :zzz

Ve Slavíku se nedá podvádět, jako zde. :P

To je jasné.A proto tam je už osm let na prvních místech stejné pořadí.
Citovat
-19 #182 PODVOD 2017-10-31 07:56
Cituji Guest:
Tady naše Verka vyhraje!!Pojďme ješte posunout jí výš ve Slaviku!I když mnoho znas tam neveří ve fér hlasovàní..Jak je možné že zde vede ve velkém..a ve Slavíku ani v osmičce :zzz

Ve Slavíku se nedá podvádět, jako zde. :P
Citovat
-5 #181 Tu tisíce... 2017-10-31 03:09
Cituji Guest:
Tady naše Verka vyhraje!!Pojďme ješte posunout jí výš ve Slaviku!I když mnoho znas tam neveří ve fér hlasovàní..Jak je možné že zde vede ve velkém..a ve Slavíku ani v osmičce :zzz


padělaných hlasů a takový příspěvek!!!
Je zde alespoň jeden normální člověk, co by nebyl padouch?
Citovat
-9 #180 Jindy slušný člověk 2017-10-30 20:09
Sráát na ni. Nejprve jste se měli naučit chovat, mezi sebou umravnit. Takhle ona už dostala ocenění víc než dost, víc než všichni ostatní - od svého syna a následně Vás - prasáků. Jen se podívejte na kterýkoliv profil, co jste tu vyváděli. To co tu píšete si myslí určitý počet lidí o velmi mnoho umělcích. Rozhoduje také to, jak početná tato skupina je, t. j. pro kolika lidí svým hlasem, interpretací, podáním, charismem zpěvák hodně znamená. Uzurpovat, bezprávně si přisvojit sám prvenství = být samozvancem, uchvatitelem určite na sympatiích nepřidá. Nemluvě o panovačném člověku, který ubližuje druhým, dokonce když mu
ten dělá dobře (věnec, vyznamenání). Dejte se vycpat!
Citovat
+13 #179 Guest 2017-10-30 18:52
Tady naše Verka vyhraje!!Pojďme ješte posunout jí výš ve Slaviku!I když mnoho znas tam neveří ve fér hlasovàní..Jak je možné že zde vede ve velkém..a ve Slavíku ani v osmičce :zzz
Citovat
+15 #178 HLASUJEME 2017-10-30 09:18
SLAVICE 9 SPINAROVA VERA hlasy posílat na číslo 736373737.Pojďme do toho a hlasujme.Lepší zpěvačky u nás nebylo a ani nebude!!!!!!
Citovat
+11 #177 HLASUJEME 2017-10-30 09:13
To co tu o Zagorové píšete víme a víte jak dlouho už opustila náš region.Anketa zlatý slavík co do hlasování je mnohými oprávněně zpochybňována.My uznáváme kvalitu zpěvu,hlasový rozsah a v tom je Věrka Špinarová nepřekonatelná o tom jednoznačně hovořili řada jiných zpěváků,textařů a hudebníků.Neměla ani v evropě konkurenci.Je třeba to objektivně vzít na vědomí.Zůstala věrná Ostravě a nešla do Prahy.Pak by to s tím umístěním bylo někde jinde!Pro nás je jednoznačnou slavicí!
Citovat
-13 #176 HANA ZAGOROVÁ 2017-10-30 07:21
Hana Zagorová (* 6. září 1946 Petřkovice) je česká zpěvačka, textařka, herečka a moderátorka. Během své pěvecké kariéry se stala druhou nejúspěšnější držitelkou ocenění Zlatý slavík v kategorii zpěvačka v historii (po Lucii Bílé), když získala devět Slavíků v řadě v letech 1977 až 1985.

Je jedna z nejlepších a nejúspěšnějších českých a slovenských zpěvaček, nazpívala již přes 820 písní a získala již mnoho prestižních cen za hudbu a zpěv, vystupuje na koncertech, v televizi, a na dalších akcích, např. na plesech nebo městských slavnostech.
Citovat
-13 #175 HANA ZAGOROVÁ 2017-10-30 07:16
SLAVICE 9 ZAGOROVA HANA
Telefonní číslo: 736 37 37 37 :P
Citovat
-13 #174 Prosím nemazat 2017-10-30 07:14
SLAVICE 9 ZAGOROVA HANA
Telefonní číslo: 736 37 37 37 :P
Citovat
+12 #173 HLASUJEME 2017-10-29 21:37
Jediná a na světě nejlepší zpěvačka Věrka Špinarová!!!Hlasujeme pro ni do slavíka stále na číslo:736373737.
Citovat
-6 #172 Hlasujeme 2017-10-29 19:27
SLAVICE 9 ZAGOROVA HANA
Telefonní číslo: 736 37 37 37 :P
Citovat
+17 #171 Václav 2017-10-28 20:53
Jedině naše Věrka Špinarka,HLASUJTE PRO NI VŠICHNI !
Citovat
+21 #170 Zdenek 2017-10-25 17:26
Přesně napsáno Věrka na posledním rozloučení měla neuvěřitelných přes 40.000 lidí,a to napříč celou republikou i ze Slovenska.To hovoří za vše.Byla to paní zpěvačka s nádherným,nejlepším hlasem jaký tu kdy byl a myslím,že takový už nebude.Jsem nemile překvapen,že i po jejím úmrtí má někdo zášť proti ní a jejím fanouškům.
Citovat
+17 #169 Marie 2 2017-10-24 23:14
Cituji Bez překvapení:
Bez překvapení
Velmi jsme čekali, komu takovéto chování nebude vadit a bude hlasovat nadále. Jsou to daleko na 1. místě fanoušci VŠ. Svým úplným klidem jen potvrdily již známou věc, že jejich zpěvačka má "hlasy" nabyté podvodním způsobem - jinak by jim samozřejmě
takovéto chování překáželo..

Proč se rozčilujete, zavolejte svým kamarádům a známým, požádejte je ať tu na TOP hlasují pro Vaši zpěvačku a máte to. Věrce přišlo na rozloučení s ní přes 40 000 lidí, kdyby každý jeden z nich dal Věrce hlas, co pak tu budete psát? Já také patřím k fanouškům naší "Špinarky" a dala jsem ji hlas sem i do Slavíka a řeči o podvodech se mi nelíbí. Pokud se někomu podařilo dát víc hlasů, tak je mohl dát za kamarády, co nemají PC. Také mám několik známých, co PC nemají a Věrku obdivovali a chodili i na její koncerty. Holt každý PC k životu nepotřebuje. Tak asi tak.
Citovat
+21 #168 2017-10-22 12:46
Cituji viz. slavík:
Ten to ukáže!Cituji TY:
Věrka Špinarová bezkonkurečně nejlepší hlas jaký tady byl hlasujte pro ni,aby se stala Českou slavicí 2017.Zagorová vedle těch uvedených zpěvaček až někde do druhé dvacítky!!!!Objektivě co do hlasu a zpěvu!!

Výsledky Slavíka jsou jasné: Bílá,L.Vondráčková,Anna.K.
To víme dávno!
Citovat
-3 #167 viz. slavík 2017-10-22 11:45
Ten to ukáže!Cituji TY:
Věrka Špinarová bezkonkurečně nejlepší hlas jaký tady byl hlasujte pro ni,aby se stala Českou slavicí 2017.Zagorová vedle těch uvedených zpěvaček až někde do druhé dvacítky!!!!Objektivě co do hlasu a zpěvu!!
Citovat
+26 #166 TY 2017-10-21 20:37
Věrka Špinarová bezkonkurečně nejlepší hlas jaký tady byl hlasujte pro ni,aby se stala Českou slavicí 2017.Zagorová vedle těch uvedených zpěvaček až někde do druhé dvacítky!!!!Objektivě co do hlasu a zpěvu!!
Citovat
+51 #165 2017-10-21 09:02
Cituji Hana Zagorová:
Hanka Zagorová je nejlepší česká zpěvačka.
Hlasujte pro ni v Českém slavíku zde: http://ceskyslavik.cz/hlasovani/


:DD
Citovat
-40 #164 Hana Zagorová 2017-10-21 07:13
Hanka Zagorová je nejlepší česká zpěvačka.
Hlasujte pro ni v Českém slavíku zde: http://ceskyslavik.cz/hlasovani/
Citovat
+51 #163 V.B. 2017-10-17 19:38
Cituji Tomáš:
Cituji Honza:
Petro a kdo to je Bílá,Zagorová?Obě svým zpěvem nesahají Věrce ani po kotníky!!!!!!!!!

To není pravda. Hanka Zagorová má aspoň 9 zlatých slavíků a diamantovou desku za více než 10 500 000 prodaných nosičů!!!!!!!

To,že má Hanka aspoň 9zlatých sl. a miliony prodaných nosičů neznamená,že má lepší hlasové rozpětí.Zkus si najít od Věrky "Andromédu" a pak si ještě zkus pŕedstavit,jak by to zazpívala Hanka.Ostatně přímé porovnání obou zpěvaček je možné v písni od Dusty Springfield - "Son of a preacher man (1969)",kde to Věrka zazpívala anglicky a Hanka v češtině s názvem "Bože můj".Tam je ten hlasový rozdíl vidět.A podotýkám,že tehdy bylo Vérce necelých 18 let a Hance 23.
Citovat
-32 #162 Tomáš 2017-10-17 17:33
Cituji Honza:
Petro a kdo to je Bílá,Zagorová?Obě svým zpěvem nesahají Věrce ani po kotníky!!!!!!!!!

To není pravda. Hanka Zagorová má aspoň 9 zlatých slavíků a diamantovou desku za více než 10 500 000 prodaných nosičů!!!!!!!
Citovat
+24 #161 V.B. 2017-10-16 13:48
Cituji Marie:
Vy teda musíte být charakter,když tady zneuctíváte zemřelou zpěvačku.Co Vám tak špatného udělala.Každý je jaký je,nemohou být všichni stejní.Nejste tak náhodou z Čech?Byla to skvělá,charakterní žena,která uměla perfektně zpívat,nic na tom svými urážkami nezměníte!

Na takovéto mozkové chudáky nemá smysl reagovat.
Citovat
+18 #160 Marie 2017-10-16 08:50
Vy teda musíte být charakter,když tady zneuctíváte zemřelou zpěvačku.Co Vám tak špatného udělala.Každý je jaký je,nemohou být všichni stejní.Nejste tak náhodou z Čech?Byla to skvělá,charakterní žena,která uměla perfektně zpívat,nic na tom svými urážkami nezměníte!
Citovat
-21 #159 Jan Musilek 2017-10-15 21:41
Špinarová je tlustá, moravská, blbá p..a!
Citovat
+19 #158 Marie 2017-10-14 18:16
Přesně tak,jak zde uvádí Daniel.V příspěvku Zdeňka není žádná nenávist a zloba.Opak je pravdou.Někdo prostě uznal pravdivým způsobem nádherný hlas zpěvačky.Ten kdo tady píše o falešném zpivání musí být nešťastný a plný nenávisti.
Citovat
+23 #157 Daniel 2017-10-13 18:17
Kde vidíte nenávist v komentářích Zdeňka? Něco mi snad uniká? Protože ví, že paní Špinarová nezpívala falešně, tak je nenávistný?
Citovat
-31 #156 Dáša 2017-10-13 09:17
Cituji Zdenek:
Cituji Petra:
Špinarová? kdo to je? Vždyť akorát zazpívala falešně "tenkrát na západě" a pak už nic ne?

Ty teda musíš být světová třída ve zpěvu,a tvůj hudební sluch když uvedeš že tato nejtěžší píseň kterou dle světových odborníků Věrka bravůrně zaspívala byla zazpívana falešně.


Co ve Vás je pane Zdeňku - zloba, nenávist ? Musíte být nešťastný člověk, je mi Vás líto :-x
Citovat
+37 #155 Zdenek 2017-10-11 18:49
Cituji Petra:
Špinarová? kdo to je? Vždyť akorát zazpívala falešně "tenkrát na západě" a pak už nic ne?

Ty teda musíš být světová třída ve zpěvu,a tvůj hudební sluch když uvedeš že tato nejtěžší píseň kterou dle světových odborníků Věrka bravůrně zaspívala byla zazpívana falešně.
Citovat
-33 #154 Nejraději od Věry 2017-10-08 10:58
mám Zvonky štěstí
Citovat
+54 #153 Guest 2017-10-08 10:52
Dávejte hlasy nejkvalitnejší zpěvačce,a to je Vėrka!
Citovat
-23 #152 Nejraději od Věry 2017-10-08 10:52
mám A TY SE PTÁŠ, CO JÁ
Citovat
+47 #151 Zdenek 2017-10-08 10:51
Jsem velice potěšen,že řada textařů,hudebních kritiků,kolegů zpěváků právem a především zcela objektivně vyjádřili svůj názor,že Věka byla a zůstane nepřekonatelná,fenomenální a hlasově nejlepší zpěvačkou ani ti ,kteří dávají minusové znaménko na tom nic nezmění.Myslím si,že odborníci z hudební branže dokáži ocenit kvaliutu zpěvu!
Citovat
+34 #150 MP 2017-10-07 19:08
Vážení fanoušci a příznivci Věrky Špinarové.Jedno důležité upozornění pro hlasování do Českého slavíka 2017.Podle pravidel je nutné uvést jména třech zpěvaček dle pořadí.Mezi každou další zpěvačkou udělat čárku a mezeru např.SLAVICE 9 SPINAROVA VERA, ROTROVA MARIE, ULRYCHOVA HANA a odeslat na číslo 736373737 děkuji všem a teď spoustu hlasů pro naší nezapomenutelnou Věrku!
Citovat
+34 #149 Petr 2017-10-05 13:21
Připojuji se k výzvě odevzdat svůj hlas do Českého slavíku naší nejlepší,nepřekonatelné zpěvačce Věrušce Špinarové.Vážení a ctění fanoušci,příznivci pošlete ji svůj hlas nejjednodušším způsobem SMS zprávou ve tvaru SLAVICE 9 SPINAROVA VERA na tel.číslo:736373737 a to je vše.Věřím že těch odeslaných hlasů bude ještě mnohem více než aktuální stav v TOP zpěvačka 2017 díky všem.
Citovat
+33 #148 Honza 2017-10-03 12:01
Vážení fanoušci,příznivci a obdivovatelé naší Věrky od 3.řína do 19.listopadu začíná hlasování do Českého slavíka zarok2017.Hlasovat lze odesláním SMS z mobil.telef.nebo na stánkách www.ceskyslavikmattoni.cz.Věřím,že své příležitosti hlasování v plné míře využijete a budete naší zlaté Věrce posílat hlasy,tak aby v této soutěži uspěla nejméně tak jak dosud v TOP 17.Děkuji všem
Citovat
+33 #147 Dája 2017-10-02 04:40
Bílá hlavně poslední roky za peníze je schopná udělat všechno a to i podrážet kolegyně z branže,ale zpívat umí. Jen ji něco pořád chybí k tomu, aby sahala Věrce aspoň po kotníky.
Citovat
+40 #146 V.B. 2017-09-30 18:42
Cituji Objektivita:
V.B. . píše jen, co se mu hodí

altovým hlasem s rozsahem přes čtyři oktávy.

Celý text znel:

Takový rozsah měly v Česku jen další tři zpěvačky populární hudby:
Eva Pilarová, Petra Janů a Lucie Bílá.


Omlouvám se "Objektivitě".Neokopíroval jsem celý text z originálu.Nevešel se mi do stanovených 1000znaků.Proto dávám odkaz na server,aby si článek mohl objektivní fanoušek ověřit.
Děkuji za zájem o Věrku Špinarovou a rád Vás přivítám mezi příznivci nejkvalitnějšího hlasu v Československu.Zdravím "Objektivitu".
Citovat
-1 #145 Objektivita 2017-09-30 15:36
V.B. . píše jen, co se mu hodí

altovým hlasem s rozsahem přes čtyři oktávy.

Celý text znel:

Takový rozsah měly v Česku jen další tři zpěvačky populární hudby:
Eva Pilarová, Petra Janů a Lucie Bílá.
Citovat
+60 #144 Zlata 2017-09-30 13:42
Petra je asi hluchá,alebo si pomýlila Vierku s Bílou,v spoločnom duetu,kde sa Bílá znemožnila.
Citovat
+60 #143 Honza 2017-09-30 13:04
Petro a kdo to je Bílá,Zagorová?Obě svým zpěvem nesahají Věrce ani po kotníky!!!!!!!!!
Citovat
-63 #142 Petra 2017-09-30 09:47
Špinarová? kdo to je? Vždyť akorát zazpívala falešně "tenkrát na západě" a pak už nic ne?
Citovat
+37 #141 Guest 2017-09-29 23:16
Cituji Bez překvapení:
To není 20 ani 100 hlasů, jde o tisíce, takže NORMÁLNĚ by vám to MALO velmi převelice vadit.
I to, že byly tyto skutečnosti neustále opakovaně odstraňovány. Vy jste v klidu z jiných důvodů
a můžete být oprávněně spokojeni nadále.
Jen zapomínáte na jedno. Tuto "soutěž" nebude nikdy nikdo brát vážně.

A primitiv se chytil.
Citovat
-25 #140 Bez překvapení 2017-09-29 23:03
To není 20 ani 100 hlasů, jde o tisíce, takže NORMÁLNĚ by vám to MALO velmi převelice vadit.
I to, že byly tyto skutečnosti neustále opakovaně odstraňovány. Vy jste v klidu z jiných důvodů
a můžete být oprávněně spokojeni nadále.
Jen zapomínáte na jedno. Tuto "soutěž" nebude nikdy nikdo brát vážně.
Citovat
+36 #139 Guest 2017-09-29 21:49
My jsme v klidu,protože stojíme za Věrkou a žádný primitiv nás nerozhodí.
Citovat
-18 #138 Bez překvapení 2017-09-29 21:23
Bez překvapení
Velmi jsme čekali, komu takovéto chování nebude vadit a bude hlasovat nadále. Jsou to daleko na 1. místě fanoušci VŠ. Svým úplným klidem jen potvrdily již známou věc, že jejich zpěvačka má "hlasy" nabyté podvodním způsobem - jinak by jim samozřejmě
takovéto chování překáželo..
Citovat
-7 #137 Bez překvapení 2017-09-29 21:18
Velmi jsme čekali, komu takovéto chování nebude vadit a bude hlasovat nadále. Jsou to daleko na 1. místě fanoušci VŠ. Svým úplným klidem jen potvrdily
již známou věc, že jejich zpěvačka má "hlasy" nabyté
podvodním způsobem. Jinak by jim samozřejmě takového chování vadilo.
Citovat
+43 #136 Zdenek 2017-09-28 18:16
Věrka nejen u nás nejlepší,nýbrž světová třída.Myslím,že odborníci z hudební branže to tu zcela jasně,objektivně a pravdivě vyjádřili.Nebylo lepšího hlasu ani nebude.Nic na tom nezmění ani minusáci.
Citovat
+37 #135 Guest 2017-09-28 13:53
Textař a hudebník Petr Šiška:

"Pro mě odešel největší hlas české hudební scény a své nejlepší texty jsem napsal právě pro ni,"
Citovat
+37 #134 V.B. 2017-09-28 12:19
Dlouholetý člen kapely Elán Jano Baláž navíc dodal: „Byla to malá kulička, která běhala jako motorová myš a šla z ní nesmírná energie, která byla na tom zpěvu znát. Byla to podle mě nejlepší zpěvačka Česka, jaká tu kdy byla.“
Citovat
+27 #133 Guest 2017-09-28 10:56
K pravdě není potřeba Slavík
Citovat
-9 #132 Slavík řekne pravdu. 2017-09-28 10:49
:P
Citovat
+21 #131 V.B. 2017-09-28 09:59
Malá žena, ovšem s velkým hlasem. Česká Janis Joplin anebo Tina Turner i Ella Fitzgerald, neřízená střela, rocková babička z Ostravy. Všechna tato přízviska má Věra Špinarová. Opravdová Paní zpěvačka, sice malá vzrůstem, ale o to větší svým nenapodobitelným, jedinečným altovým hlasem s rozsahem přes čtyři oktávy, o kterém si mohly nechat zdát mnohé operní divy.Byla "přírodní úkaz", který šokoval odborníky svou syrovostí. A samotná Věra byla také taková. Svérázná, upřímná až na kost, na nic si nehrála, neuměla se přetvařovat a předstírat. Byla Ostravačkou každým coulem, k sobě tvrdá a přísná, nesmírně pracovitá, skromná, ale cílevědomá, protože od dětství věděla s jistotou jediné - že chce být zpěvačkou.
https://knihy.abz.cz/prodej/vera-spinarova-zivot-jako-drama
Citovat
+21 #130 V.B. 2017-09-28 09:30
Hlas jako břitva a jeho majitelem je Věra Špinarová.Pořádáme vystoupení o hodně mladších zpěvaček než je Věra, ale zdaleka tyhle zpěvačky se ji nevyrovnají, jako zpěvu, tak i její obrovské energii na pódium,
“http://www.vecernikpv.cz/domains/vecernikpv_old2/kultura/ve-meste/88-vera-spinarova-excelovala
Citovat
-33 #129 Soňa 2017-09-28 02:18
Cituji MP:
10 Gottů nenahradí jedinou a nejlepší Věrku Špinarovou!!!!!!!!!!!

Na světě je tolik nemocí, trápení. To, co dělají fanoušci VŠ je velkým zlem - závist je žene
k tomu, aby druhým zcela zbytečně ubližovali, ztrpčovaly a otravovali život. A to při činnosti,
která má dávat požitek a radost. Skutečně jsou odsouzeníhodní.
Citovat
+26 #128 MP 2017-09-22 18:11
Bravo Věrko vf naších srdcích zústaváš jako absolutně nejlepší a bezkonkureční zpěvačka!!!
Citovat
+44 #127 V.B. 2017-09-21 14:24
Petr Janda , Olympic -
Já jsem Věru se zájmem sledoval od jejích začátků a velmi jsem ji obdivoval. Na kamarádství sice nebyl čas, vzdálenost Praha – Ostrava není zanedbatelná, vždycky jsem ji ale rád viděl a slyšel. Měl jsem při tom vždycky otevřenou pusu údivem. Měla rokenrol a blues v krvi nejvíc ze všech v naší zemi. Fantasticky frázovala, měla pro to cit. Věra u nás nemá žádnou konkurenci.“
Citovat
+44 #126 V.B. 2017-09-21 08:50
Hudební publicista Jiří Černý: Udělala dobře, že zůstala věrná Ostravě


Většina publicistů a jejích kolegů se shoduje na tom, že Věra Špinarová měla hlas od Boha. Také hudební publicista Jiří Černý říká, že měla talent už od kolébky:

"Bylo jí 14 a něco, a byla schopná zpívat za doprovodu velkého orchestru v Ostravě. Ona to měla opravdu od kolébky, tu chuť a energii do zpívání. Dokonce měla, a to je velmi zvláštní, tu barvu. Ona nezpívala jako teenager, ale jako ženská, která ví o životě všechno. Už tenkrát."
Citovat
+41 #125 V.B. 2017-09-21 08:33
Zpěvačka malého vzrůstu se svou výškou 152 centimentrů konkurenci převyšovala svým hlasem.

http://www.ireport.cz/clanky/smrt-si-rika-rocknroll/vera-spinarova-kralovna-vysokych-tonu-ktera-pro-lasku-k-hudbe-pretrpela-i-par-facek
Citovat
-22 #124 To je argumentace 2017-09-20 20:57
V. B. :D :D Hdební znalec Milan Knížák Velká gratulace!!! Ještě tu chybí jmenování jeho skvělých DEL. Že by WC?
Citovat
+32 #123 V.B. 2017-09-20 16:27
http://www.hitmagazin.cz/vera-spinarova-zpevacka-velkym-srdcem-kterou-nikdy-nezapomeneme/

Věra Špinarová byla jednou z nejvýraznějších osobností českého popu a rocku, a to především díky svému nenapodobitelnému sytému hlasu i díky temperamentnímu a vitálnímu vystupování. Kromě mnoha ocenění v podobě zlatých a platinových desek patřila mezi prvních pět nejprodávanějších českých interpretek za posledních deset let. Určitě znáte její velké hity, jako je Meteor lásky, Music box, Bílá jawa 250, Raketou na Mars nebo Měj mě rád. Její neslavnější písní je zcela jistě Jednoho dne se vrátíš, jejíž melodie pochází z filmu Tenkrát na západě.
Citovat
+37 #122 V.B. 2017-09-20 16:06
Milan Knížák,bývalý ředitel Národní galerie (V. Špinarová zpívá na jeho CD)

Věru Špinarovou považuji za naši nejlepší zpěvačku. Při jejím podání písně z filmu Tenkrát na západě mi běhá mráz po zádech. Přál bych si, aby zpívala velké milostné písně. Ona totiž vždy přesně odhadne, kolik sentimentu píseň potřebuje, a nikdy to nepřežene. Její cítění je v takových případech zatím neomylné.
Citovat
-33 #121 zrcadlo 2017-09-19 08:12
[
To, že fanoušci VŠ jsou příliš často PADOUŠI, těžko může být náhoda.
Citovat
-11 #120 zrcadlo 2017-09-19 08:09
HONZA
To, že fanoušci VŠ jsou příliš často papouši, těžko může být náhoda.
Citovat
+23 #119 Guest 2017-09-18 22:38
Cituji Pro: Jen lokty:
Na této Valérii Čižmárové máte možnost ukázkově vidět, jaká je toto "soutěž". Je to 100% -ní podvod a absolutní nesmysl, získat u ní za 1 den tolik hlasů.

A proč to píšeš sem,šuline?
Citovat
+34 #118 Honza 2017-09-18 21:27
Věrka Špinarová nejlepší ve všech anketách.Nikdo na ni nemá a mít nebude!!!!!!!!!!!
Citovat
-21 #117 Pro: Jen lokty 2017-09-18 20:19
Na této Valérii Čižmárové máte možnost ukázkově vidět, jaká je toto "soutěž". Je to 100% -ní podvod a absolutní nesmysl, získat u ní za 1 den tolik hlasů.
Citovat
+32 #116 MP 2017-09-16 20:07
Všichni za Věrku Špinarovou,posílat hlasy jako u Muca,absolutní vítěz jedině a zaslouženě Věra Špinarová!!!!
Citovat
+43 #115 V.B. 2017-09-12 08:37
Zpěvák Ján Lehotský, bývalý frontman kapely Modus, který s Věrou úzce spolupracoval, uvedl: „Já bych ji přirovnal k takovým zpěvačkám jako byla Janis Joplin. K takovým, které se uměly prodat a uměly skutečně zpívat. Byla úžasná a její nenapodobitelný hlas byl skvělý.“
Citovat
+42 #114 V.B. 2017-09-12 08:36
„Věra si na nic nehrála, ona totiž uměla doopravdy zpívat! Měla velký hlasový font a byla upřímná. Proto ji měli lidé rádi,“ Miro Žbirka
Citovat
+40 #113 V.B. 2017-09-12 08:10
Odešla zpěvačka s jedinečným hlasem. Další to důkaz, že slogan říkající, že každý je nahraditelný není pravdivý. Hlasem Věry Špinarové nebude už nikdy zazpívána žádná nová píseň. Nikdy. Věra Špinarová už nikdy žádný nový song nenatočí. S tím je navždy konec. Nikdo ji nemůže nahradit. Protože ona byla originál. Unikát. Tak jako je každý z nás originál a svým způsobem unikát.

Přesto ale z českého hudebního éteru nezmizí. Můžeme jí vzkázat: Každého dne se vrátíš - budeme-li my chtít. To je výhoda moderní doby s moderní technikou.

Odešla, ale zůstává. Nezapomenutelná, jedinečná.

Díky ní byl a je svět o něco krásnější. Protože s muzikou je svět a život vždy o něco krásnější.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/glosa-skromna-pocta-velke-zpevacce-dtr-/p_kultura.aspx?c=A170328_151530_p_kultura_wag
Citovat
+40 #112 V.B. 2017-09-12 08:02
Věra Špinarová byla velká svým hlasem, oddaností muzice i svou skromností
Zdroj: http://karvinsky.denik.cz/kultura_region/vera-spinarova-byla-velka-svym-hlasem-oddanosti-muzice-i-svou-skromnosti-20170327.html
Citovat
-5 #111 Marika 2017-09-11 20:37
.....VB....Teda vy máte starosti, že jeden žasne. Co takhle zkusit žít svůj život, místo prožívání životů zpěváků a jejich fanoušků? Nebo váš život není dost důležitý, abyste se jím zabýval/a?
Citovat
-38 #110 VB 2017-09-11 20:22
"A co kdybyste už přestali brečet,hledat pseudodůvody neúčasti hlasujících a vytváření konspiračních teorií proč je v čele V.Š.Kdo chce,hlasuje,kdo nechce nehlasuje.O.nic nejde.Proč svoje problémy neřešíte pod fotkou třeba Petra Muka,ten má taky docela dost hlasů.Nechte už paní Věru Špinarovou na pokoji.Předem vám za to děkuji."
My ešte, na šťastie, nie sme padlí na hlavu, aby sme vás poslúchli a neupozornili na to, že v tejto súťaži SA NEHLASUJE, je bojkotovaná (bojkot - odmietanie niečoho, vyhýbanie sa niečomu, niekomu).
Petr Muk a jeho priaznivci boli normálni ľudia, nad nikým sa nevyvyšovali, nič od iných pri úmrtí násilne nepožadovali, chovali sa ako všetci ostatní. To len rodina Špinarová bola nespratná (čo som teraz náhodou čítal, iných (tu kolegyňu) aj nemiestne kritizovala), sama seba chválila, až sa to zažralo jej fanúšikom tak do krvi, že ich správanie nemá obdoby. Jej fanúšikovia sa prejavujú ako tie najnižšie tvory, až za zvieratami.
Citovat
+34 #109 nás je hodně 2017-09-11 18:39
Tady vůbec nejkvalitnější umělec ze všech možných je naprosto bezkonkurenční Věra Špinarová a to bezesporu ze všech zde uvedených kategorií!!!!!!!!!!
Citovat
+28 #108 V.B. 2017-09-11 14:30
Cituji Pro: Jen lokty:
Tady nejde o to, že má Špinarová hodně hlasů, ale o to, proč je nemají ostatní, oblíbenější! Přes 90% milovníků jiných zpěváků má důvody nepřijmout tuto soutěž a nezúčastnit se jí. A to např. jindy soutěživých fanoušků zpěvaček... Je zějmé, že nemá pro ně úroveň (už i tím, že je neprofesionální -jeden má datum narození, jiný nic, někdo dokonce celé články ).
xD, ale také '' '- (

A co kdybyste už přestali brečet,hledat pseudodůvody neúčasti hlasujících a vytváření konspiračních teorií proč je v čele V.Š.Kdo chce,hlasuje,kdo nechce nehlasuje.O.nic nejde.Proč svoje problémy neřešíte pod fotkou třeba Petra Muka,ten má taky docela dost hlasů.Nechte už paní Věru Špinarovou na pokoji.Předem vám za to děkuji.
Citovat
0 #107 Pro: Jen lokty 2017-09-11 13:55
Tady nejde o to, že má Špinarová hodně hlasů, ale o to, proč je nemají ostatní, oblíbenější! Přes 90% milovníků jiných zpěváků má důvody nepřijmout tuto soutěž a nezúčastnit se jí. A to např. jindy soutěživých fanoušků zpěvaček... Je zějmé, že nemá pro ně úroveň (už i tím, že je neprofesionální -jeden má datum narození, jiný nic, někdo dokonce celé články ).
xD, ale také '' '- (
Citovat
+10 #106 nás je hodně 2017-09-11 13:37
Cituji jenasmnoho:
Zase nic nechápete?!
Při zahájení této "soutěže" nebyla do ní původně zařazena V. Špinarová, na rozdíl od jiných nežijících umělců, ačkoli k tomuto aktu došlo v době největších kladných emocí vůči ní, kdy byly VŠ plné noviny. I později byly běžně zařazováni do ní nežijící zpěváci, a VŠ ani pak ne! Proto to nelze posuzovat jinak, než krycí manévr pro budoucí potřebu obhajoby její regulérnosti.

Nikdo však nepočítal s jedním: hloupostí jejích fanoušků a chováním jako nemyslící ovce. Každý průměrně inteligentní člověk by věděl, že pokud se budou v soutěží upřednostňovat nekvalitnější umělci - např. z důvodu regionální příslušnosti, tím ji znehodnotí. Ani ten největší nepřítel zpěvačky by ji nedokázal důkladněji zničit, jako její fanoušci sami.

Už jsem tě pochopil.Mrkni buď na -www.bohnice.cz/,nebo https://www.pldobrany.cz/ případně -www.plhberkovice.cz/
Citovat
+3 #105 Guest 2017-09-11 12:33
Cituji jenasmnoho:
Zase nic nechápete?!
Při zahájení této "soutěže" nebyla do ní původně zařazena V. Špinarová, na rozdíl od jiných nežijících umělců, ačkoli k tomuto aktu došlo v době největších kladných emocí vůči ní, kdy byly VŠ plné noviny. I později byly běžně zařazováni do ní nežijící zpěváci, a VŠ ani pak ne! Proto to nelze posuzovat jinak, než krycí manévr pro budoucí potřebu obhajoby její regulérnosti.

Nikdo však nepočítal s jedním: hloupostí jejích fanoušků a chováním jako nemyslící ovce. Každý průměrně inteligentní člověk by věděl, že pokud se budou v soutěží upřednostňovat nekvalitnější umělci - např. z důvodu regionální příslušnosti, tím ji znehodnotí. Ani ten největší nepřítel zpěvačky by ji nedokázal důkladněji zničit, jako její fanoušci sami.

:DD
Citovat
-6 #104 jenasmnoho 2017-09-11 10:06
Zase nic nechápete?!
Při zahájení této "soutěže" nebyla do ní původně zařazena V. Špinarová, na rozdíl od jiných nežijících umělců, ačkoli k tomuto aktu došlo v době největších kladných emocí vůči ní, kdy byly VŠ plné noviny. I později byly běžně zařazováni do ní nežijící zpěváci, a VŠ ani pak ne! Proto to nelze posuzovat jinak, než krycí manévr pro budoucí potřebu obhajoby její regulérnosti.

Nikdo však nepočítal s jedním: hloupostí jejích fanoušků a chováním jako nemyslící ovce. Každý průměrně inteligentní člověk by věděl, že pokud se budou v soutěží upřednostňovat nekvalitnější umělci - např. z důvodu regionální příslušnosti, tím ji znehodnotí. Ani ten největší nepřítel zpěvačky by ji nedokázal důkladněji zničit, jako její fanoušci sami.
Citovat
+11 #103 nás je hodně 2017-09-11 08:08
Taky jsem si nemyslel,že Věrka bude mít tak drtivý náskok,ale vzhledem k tomu,že na jejím pohřbu bylo více než 40.000 fanoušků,13.000 hlasů není až tak moc.Myslím,že je to v pořádku.
Citovat
-2 #102 jenasmnoho 2017-09-10 20:04
[quote name="Lenka"]Přidávejme své hlasy NEJLEPŠÍ ZPĚVAČCE VŠECH DOB Věrce Špinarové k radosti janasmnohoi.V jednotě je síla![/quo :lol: Opravdu si myslíte, že vaše hlasování má ještě nějakou hodnotu? Asi takovou: http://databaze.showbiz.cz talent Jana Kratochvílová Vždyť jste všem pro smích. To jste slepí a nevidíte, že zde kromě vás skoro nikdo nehlasuje, protože jste udělali z této ankety frašku?
Citovat
+9 #101 V.B. 2017-09-09 19:35
Cituji jenasmnohoi:
:-x
Že sú fanúšikovia p. Špinarovej bezhranične necharakterní, sme vedeli dávnejšie z iných zdrojov.
O tom, že sú aj exemplárne hlúpi, sme sa dozvedeli
z tejto súťaže.

Jsem rád,že jsi posbíral poslední kousky inteligence a přestal jsi urážet mrtvého člověka a nejlepší zpěvačku všech dob v Československu.My,živí fanoušci Věrky Špinarové tvoje urážky překousneme,ať je píšeš pod jmény: jenasmnohoi,smieško,Vladimír,Kajarda atakdále.
Citovat
+18 #100 Lenka 2017-09-09 10:32
Přidávejme své hlasy NEJLEPŠÍ ZPĚVAČCE VŠECH DOB Věrce Špinarové k radosti janasmnohoi.V jednotě je síla!
Citovat
-14 #99 jenasmnohoi 2017-09-09 05:42
:-x
Že sú fanúšikovia p. Špinarovej bezhranične necharakterní, sme vedeli dávnejšie z iných zdrojov.
O tom, že sú aj exemplárne hlúpi, sme sa dozvedeli
z tejto súťaže.
Citovat
+24 #98 Zdenek 2017-09-04 14:44
Naprosto jasně nejlepší TOP 2017 ze všech kategorií Věrka Špinarová!!!!!!!!!!
Citovat
+20 #97 Vladimír V.Š. 2017-09-04 11:13
Cituji smieško:
["Honza"
To povedal jej bývalý manžel Vávra (nemožný spevák) a P. Janda (tiež nič extra spevák). Ten si napriek tomu osvojuje právo všetko hodnotiť - tiež napr. povedal, že sa mu nepáči krásna pieseň Eloise... To ešte neznamená, že je to objektívna pravda. Špinarová je prípad ako Duchoň: VEĽKÉ REDPOKLADY (dar od Boha), ale do značnej miery PREMÁRNENÉ VLASTNOU VINOU. Už pred 32 rokom života problémy s alkoholizmom (vraj dôvod rozvodu), časť života nepôsobila. Na rozdiel od iných speváčok na celý život má veľmi malý počet hodnotných piesní. Celkom vydala len 13 albumov! Diamantové, platinové, zlaté platne? Porovnajte! Len jeden rok bola najpredávanejšou speváčkou - taká je skutočnosť. Možno doplniť, opraviť.Týmto neobjektívnym vychvaľovaním doslova KRADNETE prácu a zásluhy iným umelcom. Ale to je pre jej fanúšikov charakteristické. Tu dané záporné hlasy na tom úplne nič nezmenia.

Moc si fandíš.Žádné hlasy nedostaneš,spíš tě budou ignorovat,kašpare.
Citovat
+30 #96 Míra 2017-09-04 10:08
Jan ROSÁK, moderátor,18.12.2006 pořad Tandem
--------------------
Víš, Věro, musím se ti přiznat, já jsem kdysi projížděl podél polských hranic, jel jsem někam do Jeseníků a tak jsem, jak tak projíždí člověk v autě ty rozhlasové stanice, narazil taky na jednu polskou stanici, a tam ten polský moderátor zrovna říkal o tom dalším programu a že tam bude zpívat také zpěvačka, která je naprosto ojedinělý zjev a je to evropský formát, prostě zpěvačka, která má jedinou smůlu, že zpívá česky a nezpívá anglicky. Je to zpěvačka, která už dávno měla být na tom nejvyšším piedestalu, Věra Špinarová. Takhle o tobě hezky mluvili v Polsku. A to já jsem tě samozřejmě už znal, to já už jsem znal tvoje písničky. Ale měl jsem takovou radost, takovej jsem byl pyšnej najednou, že jseš taky z tý země jako já, že máme takovouhle skvělou zpěvačku. Kdo si toho poprvé vůbec všimnul, že takhle dobře zpíváš, prosím tě?
Citovat
-26 #95 smieško 2017-09-04 01:26
["Honza"
To povedal jej bývalý manžel Vávra (nemožný spevák) a P. Janda (tiež nič extra spevák). Ten si napriek tomu osvojuje právo všetko hodnotiť - tiež napr. povedal, že sa mu nepáči krásna pieseň Eloise... To ešte neznamená, že je to objektívna pravda. Špinarová je prípad ako Duchoň: VEĽKÉ REDPOKLADY (dar od Boha), ale do značnej miery PREMÁRNENÉ VLASTNOU VINOU. Už pred 32 rokom života problémy s alkoholizmom (vraj dôvod rozvodu), časť života nepôsobila. Na rozdiel od iných speváčok na celý život má veľmi malý počet hodnotných piesní. Celkom vydala len 13 albumov! Diamantové, platinové, zlaté platne? Porovnajte! Len jeden rok bola najpredávanejšou speváčkou - taká je skutočnosť. Možno doplniť, opraviť.Týmto neobjektívnym vychvaľovaním doslova KRADNETE prácu a zásluhy iným umelcom. Ale to je pre jej fanúšikov charakteristické. Tu dané záporné hlasy na tom úplne nič nezmenia.
Citovat
+25 #94 Honza 2017-09-03 19:09
KAJARDO Věra Špinarová hlasově i jako zpěvačka světová třída!!!!!Neměla a nemá u nás konkurenci.Jsou tady jiné uječené zpěvačky,které naživo už neuměly pořádně zazpívat,na koncertech na playbec!Věrka bezkonkurenčně nejlepší hlas a písničky.Ať ji hrají ještě mnohem více!!!!!!
Citovat
0 #93 Jiřina 2017-08-31 18:52
Cituji Marie:
Paní Šuláková je tu 2x. Jednou jako Jarmila a po druhé jako Zuzana :-)

Paní Šuláková tady není dvakrát, od loňských vánoc začala s Flerety zpívat její dcera Zuzana, která je stejně úžasná jako její maminka
Citovat
0 #92 Marie 2017-08-31 13:12
Paní Šuláková je tu 2x. Jednou jako Jarmila a po druhé jako Zuzana :-)
Citovat
+17 #91 Daniel 2017-08-31 08:20
...Kajarda....přelaď si na dechovku, rozoumku :D
Citovat
+29 #90 Fanda 2017-08-30 19:43
Díky Věrce víme,jak má zpívat zpěvačka.Děkujeme,paní Špinarová!
Citovat
-34 #89 Kajarda 2017-08-30 19:30
Jsem v šoku, uječená alkoholička je nejlepší zpěvačka. Kdyby nepadla na jevišti, tak po ní ani kočka nemňoukne a ten její "synek" ji vyždímal do posledního vzdechu. Nikdy ji v rádiu nehráli tak často jak nyní, už je přešpinarováno.
Citovat
+13 #88 Honza 2017-08-29 18:19
Ze zpěvaček zcela jasně a zaslouženě TOP Věrka Špinarová i absolutní vítěz TOP!!!
Citovat
+24 #87 Zdenka 2017-08-25 09:02
Věrka byla a je superhvězda,prostě nej,nej !
Citovat
+22 #86 Míra 2017-08-25 08:05
Věrka byla a bude extratřída.
Citovat
+16 #85 Míra 2017-08-25 08:05
Věrka byla a bude extratřída.
Citovat
-4 #84 Vladimír 2017-08-21 16:56
Cituji Zdenka:
To je neuvěřitelné,kolik nepravd a výmyslu dokáže napsat jistý pán Vladimír.Je mimo realitu V ničem nemá pravdu! Ja som napísal : Koncerty mávala uvádzané od svojich ako "najlepšej speváčky", pri úmrtí vynucovanie si účasti alebo pozornosti od kolegov (fanúšikmi). Následné dlhodobé ich znevažovanie tým najhrubším spôsobom (A. A. Nováková, V. Honová, V. Pekrt...). T. j. hneď som uviedol aj prípady, možno ich dopĺňať, nič som si nevymyslel. Táto istá osoba, ktorá hovorí o cudzom „klamaní“, napísala toto: Věrka byla je a bude největší pěveckou ikonou!!!!Nikdo na ni nemá!
Fanúšikovia Věry Špinarovej sú vynikajúci žiaci, predčia svojho učiteľa. Prosím Zdenku, aby aj ona, ako ja, podložila niečím svoje tvrdenie.
KTO NEUSTÁLE KLAME (ako napr. Zdenka) MUSÍ POČÍTAŤ S TÝM, ŽE KEĎ RAZ BUDE HOVORIŤ AJ PRAVDU, NIKTO MU NEUVERÍ. A odvolávať sa na nejaké hlasy je od nej len ďalšia podlosť - predsa dobre vie, kto sa tu zdržiava.
Citovat
+16 #83 Zdenka 2017-08-20 18:13
Na posledním místě můžete být vy Romano.Věrka byla je a bude největší pěveckou ikonou!!!!Nikdo na ni nemá.U Vás může být na posledním místě u drtivé většiny absolutně první!!!!Ty záporné minusy Vám právem patří!!!
Citovat
-13 #82 Romana 2017-08-20 12:06
Osoba, ktorá je schopná tolerovať takéto podlosti, na čele s Vladimírom V.Š., nie je hodna mena človek. U mňa je táto speváčka týmto na poslednom mieste.
Citovat
+15 #81 Vladimír V.Š. 2017-08-20 08:17
Dobrý den.Nikdy jsem si nemyslel,že se najde primitiv,který bude tvrdit,že Adam,měsíc po smrti své matky vyhlásí anketu o nejlepšího zpěváka,zpěvačku,kapelu,herce atd. Opak je pravdou,několik primitivů se evidentně našlo.Holt se vážení budete muset smířit s faktem,že Věrka Špinarová má a bude mít ohromné množství fanoušků,navzdory vaší závisti !
Citovat
-8 #80 Romana 2017-08-20 07:42
Až teraz som si všimla: Emilía - ona ani nevie svoje meno po slovensky, haMba, ... Na slovenskej klávesnici má české písmeno ě. Len hlupák môže dať takému príspevku svoj hlas.
Citovat
-13 #79 Romana 2017-08-20 07:32
K Emílii: Že má slovenčina písmeno ě, som naozaj nevedela. Ani to, že Janků bola alebo je populárnejšia (keď už určite nie lepšia) speváčka ako V. Martinová, M. Absolonová, P. Janů... M. Rottrová a J. Nohavica boli na pohrebe VŠ. Prečo hlasovanie v tejto tzv. „ankete“ je od samých fanúšikov VŠ? Syn speváčky zabudol (ako väčšina ľudí tejto kategórie) na veľmi dôležitú vec - umiestniť
na stránku VŠ adresu tejto stránky. Veľmi veľa jej fanúšikov má podobný charakter - veď sa to mali od koho naučiť za roky pôsobenia tak uvádzanej „najlepšej speváčky.“ Nič by som proti tomu nemala, že je najlepšou speváčkou, keby neexistovali tieto podlosti. Slušný človek by nemal byť schopný sa cez ne preniesť. Keby toto bola seriózna stránka, tak sa v prvom rade odhalí jej zriaďovateľ.
Citovat
-16 #78 Kosor 2017-08-19 00:31
Emília Navíc stydět se můžete i za svoji podlost.
Citovat
-13 #77 Soňa 2017-08-18 23:15
Stydět se můžete - za svoji slovenštinu. Jak byste vy mohli něco chápat?
Citovat
+15 #76 Emilía 2017-08-18 21:21
Vladimír najhorší,hambím sa za něho a to naozaj!!!!!!
Citovat
-12 #75 Vladimír 2017-08-18 14:35
"Vladimír V.Š.
"Ano.Všichni víme,že Věrku dopsali až někdy okolo 28.6.Ten člověk je úplně mimo.Nenechme se otrávit."
Akou cestou v tak krátkom čase fanúšikovia predsa len postaršej speváčky v takom hojnom počte zistili, že existuje táto stránka hlasovania? Nikde nič nie vidieť = žiadne oznámenie. A prečo sa na ne,j, zasa úplne nezvyčajne - čo nemá precedens, zdržiava jej syn? Rozumný človek vám neverí ani slovo. Podvod sleduje podvod...
Citovat
+12 #74 Vladimír V.Š. 2017-08-18 12:53
Cituji Zdenka:
To je neuvěřitelné,kolik nepravd a výmyslu dokáže napsat jistý pán Vladimír.Je mimo realitu i když tato soutěž běží od začátku května Věrka Špinarová,tak jako ostatní v jednotl.kategoriích byli dopsani postupně po urgenci jednotl.hlasujíích v různých kategoriích.Tento člověk je zde naprosto správně podroben kritice!!!!!!V ničem nemá pravdu!!!!!!!!!!!

Díky Zdenko.
Ano.Všichni víme,že Věrku dopsali až někdy okolo 28.6.Ten člověk je úplně mimo.Nenechme se otrávit.
Citovat
+11 #73 Zdenka 2017-08-18 12:18
To je neuvěřitelné,kolik nepravd a výmyslu dokáže napsat jistý pán Vladimír.Je mimo realitu i když tato soutěž běží od začátku května Věrka Špinarová,tak jako ostatní v jednotl.kategoriích byli dopsani postupně po urgenci jednotl.hlasujíích v různých kategoriích.Tento člověk je zde naprosto správně podroben kritice!!!!!!V ničem nemá pravdu!!!!!!!!!!!
Citovat
+8 #72 Míracsxa 2017-08-18 09:09
Cituji Vladimír:
Vyzývam fanúšikov ostatných umelcov, aby túto stránku ignorovali. Nie sú k dohľadaniu o nej a usporiadateľovi súťaže žiadne informácie. Súťaž vraj prebieha od 1.5. Je nepochopiteľné, že o nej vedeli fanúšikovia V. Špinarovej a pár iných spevákov a skupín, a ostatní nie. Je takmer isté, že stránka bola vytvorená pre nich. Koľko spevákov bolo vlastne na začiatku?
Niečo jasne nefungovalo, inak by také rozdiely nemohli vzniknúť.
1. VŠ, 2. MR (ktorá bola na pohrebe VŠ) - tak tomu by veril iba blázon.
Tiež je nemysliteľné, aby na všeobecnej stránke pri súťaži si syn VŠ dovolil napísať toto:
„Konflikt?! jste vyprovokovali vy dva.Nikdo vás sem nezval a souhlasím s V.B., prosím,už sem nepište.Jděte závidět jinam!“ Predsa každý si na spoločnej stránke môže napísať svoj názor a nikto
ho nemôže obmedzovať. Je to PODVOD.

A já vyzývám tebe,šuline,abys dodržel svoji výzvu a tuto stránku ignoroval !
Citovat
+4 #71 Vladimír V.Š. 2017-08-18 08:17
Prosím "Adminku",zda by občas nemohla vymazat příspěvky Vladimíra ,který mění svou identitu a píše svoje bláznivé komentáře/70,67,65...../jednou slovensky,jednou česky.Myslím,že obtěžuje nejen příznivce V.Š. ale i ostatní anketáře,Díky
Citovat
-8 #70 Vladimír 2017-08-18 01:48
Vyzývam fanúšikov ostatných umelcov, aby túto stránku ignorovali. Nie sú k dohľadaniu o nej a usporiadateľovi súťaže žiadne informácie. Súťaž vraj prebieha od 1.5. Je nepochopiteľné, že o nej vedeli fanúšikovia V. Špinarovej a pár iných spevákov a skupín, a ostatní nie. Je takmer isté, že stránka bola vytvorená pre nich. Koľko spevákov bolo vlastne na začiatku? Niečo jasne nefungovalo, inak by také rozdiely nemohli vzniknúť.
1. VŠ, 2. MR (ktorá bola na pohrebe VŠ) - tak tomu by veril iba blázon.
Tiež je nemysliteľné, aby na všeobecnej stránke pri súťaži si syn VŠ dovolil napísať toto:
„Konflikt?! jste vyprovokovali vy dva.Nikdo vás sem nezval a souhlasím s V.B., prosím,už sem nepište.Jděte závidět jinam!“ Predsa každý si na spoločnej stránke môže napísať svoj názor a nikto
ho nemôže obmedzovať. Je to PODVOD.
Citovat
+10 #69 Marianna 2017-08-17 21:27
Slovenský pane Vladimíre, opravdu jsem se vaším komentářem pobavila :-) Už zbývá jen dodat, že kdyby inteligence byla přímo úměrná výšce člověka, prošel byste vzpřímeně i vodovodní baterí.
Citovat
+3 #68 Vladimír V.Š. 2017-08-17 21:15
Cituji Vladimír:
Že fanoušci svou oblíbenou zpěvačku prezentovali jako "nejlepší" mi rozhodně nepřipadá zcestné. Choré, choré, choré. Kto také niečo kedy povedal? To nemôže napísať normálny človek.To ste odkiaľ zobrali? A k VlŠ - som rád, že ste sa po tom všetkom ešte aj takto prejavili. Zvaliť svoje a fanúšikov chyby na závisť a "lidi" v úvodzovkách, to ste sa vyznamenali. Fuj.

Předpokládám,že jste oslovil mě.Musel jsem se od vás odlišit,protože vy,jako Vladimír,jednou píšete slovensky jednou česky,pak československy a Marta vypadá podle některých slov na vaši manželku,Oba musíte být podle vašeho stylu vyjadřování hodně psychicky postižení.Konflikt jste vyprovokovali vy dva.Nikdo vás sem nezval a souhlasím s V.B.,prosím,už sem nepište.Jděte závidět jinam!
Citovat
0 #67 Vladimír 2017-08-17 20:53
Že fanoušci svou oblíbenou zpěvačku prezentovali jako "nejlepší" mi rozhodně nepřipadá zcestné. Choré, choré, choré. Kto také niečo kedy povedal? To nemôže napísať normálny človek.To ste odkiaľ zobrali? A k VlŠ - som rád, že ste sa po tom všetkom ešte aj takto prejavili. Zvaliť svoje a fanúšikov chyby na závisť a "lidi" v úvodzovkách, to ste sa vyznamenali. Fuj.
Citovat
+5 #66 V.B. 2017-08-17 20:13
Cituji Vladimír:
Marianna, normálny zdravý človek sa nevyjadruje k tomu, o čom nemá vedomosti. Vy ste sa ani nesnažili získať nejaký prehľad. Neprečítali ste si dokonca ani pod nosom môj príspevok, k čomu tu dochádzalo zo strany fanúšikov, prisúdili ste to speváčke!, ani ste nešli na jej videá v čase pohrebu. Preto vás človek musí považovať za veľmi hlúpu. Aj váš posledný príspevok je neuveriteľne zmätený, vety si vzájomne odporujú. Úplne vymýšľate veci, všetko vzájomne miešate, čo je až k neuvereniu. A napriek žiadnym informáciám - sú v mojom príspevku, máte tú drzosť povedať, že niekto pošliapal niečiu pietu, hoci nikde nebola o speváčke reč. Napísať, že mŕtvy si niečo vynucoval, je nonsens najvyššieho kalibru. Tak, ako ste napísali pôvodne, ničomu, ale úplne ničomu nerozumiete, hoci to máte po lopate napísané. Podobne sa chová Honza. Nevyvrátiteľnú skutočnosť neberie do úvahy, len melie prázdnu slamu, o ničom.

Prosím vás,pane Vladimíre,už sem nepište.
Citovat
-5 #65 Vladimír 2017-08-17 20:07
Marianna, normálny zdravý človek sa nevyjadruje k tomu, o čom nemá vedomosti. Vy ste sa ani nesnažili získať nejaký prehľad. Neprečítali ste si dokonca ani pod nosom môj príspevok, k čomu tu dochádzalo zo strany fanúšikov, prisúdili ste to speváčke!, ani ste nešli na jej videá v čase pohrebu. Preto vás človek musí považovať za veľmi hlúpu. Aj váš posledný príspevok je neuveriteľne zmätený, vety si vzájomne odporujú. Úplne vymýšľate veci, všetko vzájomne miešate, čo je až k neuvereniu. A napriek žiadnym informáciám - sú v mojom príspevku, máte tú drzosť povedať, že niekto pošliapal niečiu pietu, hoci nikde nebola o speváčke reč. Napísať, že mŕtvy si niečo vynucoval, je nonsens najvyššieho kalibru. Tak, ako ste napísali pôvodne, ničomu, ale úplne ničomu nerozumiete, hoci to máte po lopate napísané. Podobne sa chová Honza. Nevyvrátiteľnú skutočnosť neberie do úvahy, len melie prázdnu slamu, o ničom.
Citovat
+4 #64 Guest 2017-08-17 20:05
Cituji Vladimír:
Tým, že jej budete nadávať alebo ju osočovať, dávať záporné hlasy nijako nezmeníte skutočnosť, čo sa odohralo. U nás i na celom svete koncertujú umelci (aj tí najkvalitnejší), tak ako aj zomierajú. Nikdy neboli tieto udalosti sprevádzané takým škandalóznym chovaním, ako v prípade p. Špinarovej. Koncerty mávala uvádzané od svojich ako "najlepšej speváčky", pri úmrtí vynucovanie si účasti alebo pozornosti od kolegov. Následné dlhodobé ich znevažovanie tým najhrubším spôsobom (A. A. Nováková, V. Honová, V. Pekrt...)

Z úcty k V.Š. bych Vás též chtěl slušně požádat,aby jste si svoje mindráky šel léčit pod jinou fotku.Děkuji.
Citovat
+3 #63 Vladimír- V.Š.- 2017-08-17 19:32
Cituji Marianna:
Pane Vladimíre, nevím, proč tolik cítíte potřebu urážet, ale asi k tomu máte důvod. Jen podotýkám - nejsem ničí fanoušek a možná právě proto jsem nikde nezaznamenala nic pohoršujícího v souvislosti s úmrtím paní Špinarové. Viděla jsem jen hodně smutku a neuvěřitelné množství lidí na jejím pohřbu. Že fanoušci svou oblíbenou zpěvačku prezentovali jako "nejlepší" mi rozhodně nepřipadá zcestné. Ale jistě - musel přijít někdo jako vy a pošlapat pietu obdivované zpěvačky.

Paní Mariano,Díky,že jsem nemusel reagovat já na závistivé a nenávistné komentáře některých "lidí"?
Ti snad závidějí i počet smutných příznivců na pohřbu naší VĚRY!
Citovat
+6 #62 Marianna 2017-08-17 19:07
Pane Vladimíre, nevím, proč tolik cítíte potřebu urážet, ale asi k tomu máte důvod. Jen podotýkám - nejsem ničí fanoušek a možná právě proto jsem nikde nezaznamenala nic pohoršujícího v souvislosti s úmrtím paní Špinarové. Viděla jsem jen hodně smutku a neuvěřitelné množství lidí na jejím pohřbu. Že fanoušci svou oblíbenou zpěvačku prezentovali jako "nejlepší" mi rozhodně nepřipadá zcestné. Ale jistě - musel přijít někdo jako vy a pošlapat pietu obdivované zpěvačky.
Citovat
-2 #61 Petra 2017-08-17 17:02
Honza
Nehorázný komentář Marty!!!!!!!!!!!! :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: Bohužel, 100% pravdivý.
Citovat
-1 #60 Vladimír 2017-08-17 16:47
#58 Marianna 2Marianna 017-08-17 13:55
Paní Špinarová si od kolegů něco vynucovala? Probuďte se. Marianna a spol. Jste normální? Nebo jsou všichni fanoušci VŠ nemocní na hlavu?
Citovat
+5 #59 Honza 2017-08-17 16:32
Cituji Marta:
Doufám, že příznivci jiných zpěváků nezapomněli, jak nehorázně se správalii syn jmenované a její fanoušci, a podle toho se zachovají.

Nehorázný komentář Marty!!!!!!!!!!!!!!
Citovat
+11 #58 Marianna 2017-08-17 13:55
Paní Špinarová si od kolegů něco vynucovala? Probuďte se.
Citovat
-1 #57 Vladimír 2017-08-17 05:32
Tým, že jej budete nadávať alebo ju osočovať, dávať záporné hlasy nijako nezmeníte skutočnosť, čo sa odohralo. U nás i na celom svete koncertujú umelci (aj tí najkvalitnejší), tak ako aj zomierajú. Nikdy neboli tieto udalosti sprevádzané takým škandalóznym chovaním, ako v prípade p. Špinarovej. Koncerty mávala uvádzané od svojich ako "najlepšej speváčky", pri úmrtí vynucovanie si účasti alebo pozornosti od kolegov. Následné dlhodobé ich znevažovanie tým najhrubším spôsobom (A. A. Nováková, V. Honová, V. Pekrt...)
Citovat
+10 #56 VB 2017-08-16 20:17
Cituji Marta:
Doufám, že příznivci jiných zpěváků nezapomněli, jak nehorázně se správalii syn jmenované a její fanoušci, a podle toho se zachovají.

Dobrý den,Marto.Z úcty k V.Š. bych Vás chtěl slušně požádat,aby jste si svoje mindráky šla léčit pod jinou fotku.Děkuji.
Citovat
+8 #55 Marianna 2017-08-16 19:08
Váš komentář, paní Marto, jsem nepochopila.
Citovat
-9 #54 Marta 2017-08-16 18:49
Doufám, že příznivci jiných zpěváků nezapomněli, jak nehorázně se správalii syn jmenované a její fanoušci, a podle toho se zachovají.
Citovat
+19 #53 VB 2017-08-16 09:09
Věrku Špinarovou nešlo a nejde nemilovat.Nejen pro její nefalšovanou přirozenost a upřímnost ale především pro její hlasový rozsah a projev.Pro většinu interpretek je hlasově nedosažitelná a i proto září nekompromisně na prvním místě této ankety!
Citovat
+12 #52 Nika 2017-08-15 21:43
Věrka Špinarová jasná volba.Takovej hlas tu nemá konkurenci.
Citovat
+13 #51 Zdenek 2017-08-08 10:41
Věra Špinarová po zásluze janá volba.Absolutní vítěz TOP 30 ,jakož i absolutní vítěz!!!Přidáváme hlasy i nadále.
Citovat
+23 #50 VB 2017-07-16 19:44
Cituji Jirka:
Nevím, jestli jste postřehli a zaznamenali, že Věrka Špinarová je už několik měsíců na druhém břehu, Jak můžete hlasovat pro nežijící legendu? Myslím, že tahle anketa není o legendách, ale o žijících zpěvačkách, zpěvácích a kapelách.

Trochu jste to popletl.Hlasování je o nejlepší zpěvačce.A tou je jednoznačně Věra Špinarová.S tím se nedá nic dělat.
Citovat
+34 #49 MP 2017-07-16 18:13
To přece víme přes40.tisíc lidí bylo na jejím pohřbu.Byla nejlepší a nikdy nebyla doceněna!Je tady uvedeno v jiných kategoriích spoustu zpěváků a herců,kteří již nejsou mezi námi.Věřím,že tentokráte se jí právem dostane ocenění v TOP i ve Slavíku.
Citovat
-35 #48 Jirka 2017-07-16 18:02
Nevím, jestli jste postřehli a zaznamenali, že Věrka Špinarová je už několik měsíců na druhém břehu, Jak můžete hlasovat pro nežijící legendu? Myslím, že tahle anketa není o legendách, ale o žijících zpěvačkách, zpěvácích a kapelách.
Citovat
+30 #47 HONZA 2017-07-16 17:46
Prostě nejlepší a TOP Věrka Špinarová a to jednoznačně!!!
Citovat
+28 #46 MP 2017-07-15 15:19
Největší hudební stálici ze všech je naše nejlepší,bezkonkurenční zpěvačka Věrka Špinarová!!!!!!
Citovat
+13 #45 Honza 2017-07-15 13:33
Pojďme ještě svými hlasy posunout na druhé a třetí místo Marušku Rotrovou a Ewu Farnou,v kategorií zpěváků Jarka Nohavicu díky!
Citovat
+24 #44 MP 2017-07-15 13:29
Bravo hlasujte a přidávejte Naší Věrce své hlasy zaslouží si být vítězkou nejen v kategorií zpěvaček i absolutním vítězem ve všech kategorií!!!Děkuju moc všem za hlasy které ji posílate aještě budete posílat a pak na podzim to zopakujeme všichni ve slavíku!!!
Citovat
+27 #43 Jana 2017-07-12 13:37
Cituji MP:
Špinarová Věrka nikdy neměla a nemá konkurenci,co se týče hlasu stokrát lepší než Vondráčková,Bílá.Ještě Maruška Rotrová je lepší než ty dvě zmiňované!Věrka si jednoznačně a právem to ocennění zaslouží v této anketě i slavíku.Chybí nám a je škoda že už není mezi námi.V naších srdcích a mysli je věčně živá!!!Oceňme ji právem a po zásluze!!!

Jednoznačně je Věrka nejlepší bez ohledu na zfalšované výsledky slavíků nebo této anktety. Takový hlas jako měla Věrka se už asi podruhé nenarodí, ale to dnešní hlasování není fér, i když nic proti Lucce Vondráčkové nemám
Citovat
+28 #42 MP 2017-07-12 13:26
Špinarová Věrka nikdy neměla a nemá konkurenci,co se týče hlasu stokrát lepší než Vondráčková,Bílá.Ještě Maruška Rotrová je lepší než ty dvě zmiňované!Věrka si jednoznačně a právem to ocennění zaslouží v této anketě i slavíku.Chybí nám a je škoda že už není mezi námi.V naších srdcích a mysli je věčně živá!!!Oceňme ji právem a po zásluze!!!
Citovat
-40 #41 Guest 2017-07-12 11:44
Třeba je Lucka lepší )))
Citovat
+11 #40 Honza 2017-07-12 11:16
To co se děje v hlasování ve prospěch Vondráčkové na úkor Věrky nemá období!!!Všichni to tady tu férovost a objektivitu v uvozovkách vidí!!Včera ještě přes 600 hlasů dnes přes 1100.Má to cenu vůbec komentovat?
Citovat
+9 #39 Jana 2017-07-12 10:44
Proč v tomto státě nemůže být ani jedna taková soutěž férová? Ten nárůst hlasů pro Vondráčkovou a Noida je celkem výsměch. Myslím, že můžete tímto stylem celé hlasování zabalit.
Citovat
+12 #38 Vladimír 2017-07-12 07:51
Cituji MP:
Souhlasím s Vladimírem opravdu podivné hlasování během pár hodin tolik hlasů pro Vondráčkovou?Příznivci Věrky pojďme,aby tak markantní nárust hlasů během pár hodin se projevil u naší nejlepší zpěvačky všech dob.To jsem zvědav,budu to pozorně sledovat!

S tím se nedá nic dělat.Buď to dělají sami,nebo jim někdo hlasování hacknul.V každém případě to teď stáhli na jeden hlas za minutu.Bylo to moc okaté.
Citovat
+4 #37 Vladimír 2017-07-12 07:40
Cituji Admin:
Cituji Vladimír:
Zdá se,že se paní Vondráčkové-Plekancové,po dvou a půl měsících,kdy dostala 600hlasů začalo dařit a během pěti hodin získala 350 dalších hlasů.Asi se někde u jednoho PC začalo hlasovat !

Přikládáme návod o ochraně: http://www.hlasujpro.cz/jak-funguje-kontrola-ip/uncategorised/jak-funguje-kontrola-ip

Jasně.Chvilku jsem to sledoval,pravidelně každou minutu 5 hlasů.
A od 7,30 do 9,30 dalších 120hlasů.To vůbec není nápadné.
Tady se ukazuje,jak se vyhrávají ankety,ať to je ta Vaše,nebo Zlatý slavík,Anděl atd.
Citovat
-3 #36 Admin 2017-07-12 07:19
Cituji Vladimír:
Zdá se,že se paní Vondráčkové-Plekancové,po dvou a půl měsících,kdy dostala 600hlasů začalo dařit a během pěti hodin získala 350 dalších hlasů.Asi se někde u jednoho PC začalo hlasovat !

Přikládáme návod o ochraně: http://www.hlasujpro.cz/jak-funguje-kontrola-ip/uncategorised/jak-funguje-kontrola-ip
Citovat
+5 #35 MP 2017-07-12 06:38
Souhlasím s Vladimírem opravdu podivné hlasování během pár hodin tolik hlasů pro Vondráčkovou?Příznivci Věrky pojďme,aby tak markantní nárust hlasů během pár hodin se projevil u naší nejlepší zpěvačky všech dob.To jsem zvědav,budu to pozorně sledovat!
Citovat
+6 #34 Vladimír 2017-07-12 05:50
Zdá se,že se paní Vondráčkové-Plekancové,po dvou a půl měsících,kdy dostala 600hlasů začalo dařit a během pěti hodin získala 350 dalších hlasů.Asi se někde u jednoho PC začalo hlasovat !
Citovat
+8 #33 V.B. 2017-07-10 17:47
Ještě je potřeba dostat Věrku na pozici absolutní vítěz.Nezapomeňte pro královnu hlasovat dál.Děkuji za V.Š.
Citovat
+12 #32 petr 2017-07-05 19:51
Vážení a ctění hlasující příznivci a fanoušci naší bezkonkurenční Věrky pevně věřím,že to svými hlasy zde i ve slavíku změníme a nad tu Bílou alespoň jednou zvítězíme jelikož Věrka jí i ostatní jednoznačně předčí!!!Zaslouží si naší podpory a uznání!!!
Citovat
+12 #31 baronka 2017-07-05 14:15
Jen je škoda že už nevyhrála dříve ...Ona bude vždy a zůstane jedničkou....Už se to tam musí změnit , nechápu proč tam je pořád Bíla ?? ...
Citovat
+12 #30 Vladimír 2017-07-04 18:40
Děkuji všem,kteří oceňují hlasovou kvalitu a lidskou upřímnost naší malé,velké VĚRKY ŠPINAROVÉ !
Citovat
+12 #29 Honza 2017-07-03 20:08
Jsem rád,že tady naprosto zaslouženě přibývají hlasy nejlepší zpěvačce Věrce a věřím,že jich bude čím dál víc.Také věřím,že tolik hlasujících bude i v českém slavíku aby Věrka i když in memoriam právem byla zlatou slavicí a porazila Bílou!!!Věřím že svým hlasováním k tomu přispějeme.
Citovat
+13 #28 Marie 2017-07-03 20:02
Věrka byla a bude nejlepší zpěvačka.
Citovat
+14 #27 Vladimír 2017-07-03 12:32
Tak se nám během pěti dnů ukazuje,která zpěvačka tady byla a bude nejlepší a nejoblíbenější.Královna je v nezadržitelném trháku!
Citovat
+17 #26 petr 2017-07-03 10:56
Jedině Věrka a nikdo jiný i české slavíku!!!Tak pojďme všichni do toho,vždyť byla mnoho roků co zpívala naprosto nedoceněna,byť byla jednoznačně naší nejlepší zpěvačkou.Proč tomu tak bylo,mnozí na to v různých příspěvcích odpověděli.
Citovat
+7 #25 Honza 2017-07-02 15:21
Kromě Věrky špinarové podpořme také Marií Rotrovou,Evu Farnoui Jarka Nohavicu díky.
Citovat
+2 #24 MP 2017-07-02 15:12
Pokud by tomu tak bylo ve zdůvodnění vždyť např.zpěvák Petr Muck tam byl nominován a ne dodatečně!!
Citovat
+3 #23 Admin 2017-07-02 14:55
Cituji MP:
Ještě pořád nebylo uvedeno,proč nejlepší zpěvačka Věra Špinarová byla do této ankety nominována dodatečně po velké kritice,výzvě zde přítomných hlasujících.Byl to záměr?může někdo z organizátorů na toto relevantně odpověd?Zatímní hlasování myslím hovoří za vše!!!

Chyba nastala, že ti, kdož seznam zpěvaček a zpěváků plnili, mysleli, že mají pnit jen živé. proto nastala tato hrozná chyba. Jinak v tom nebylo nic zlého!
Citovat
+2 #22 MP 2017-07-02 14:01
Ještě pořád nebylo uvedeno,proč nejlepší zpěvačka Věra Špinarová byla do této ankety nominována dodatečně po velké kritice,výzvě zde přítomných hlasujících.Byl to záměr?může někdo z organizátorů na toto relevantně odpověd?Zatímní hlasování myslím hovoří za vše!!!
Citovat
+7 #21 Guest 2017-07-01 20:41
:o vynikající hlasový fond s upřímnou osobností tlumený systémem .....
Citovat
+16 #20 MP 2017-06-30 13:13
Největší celebritou ze všech tady je jen jedna a to je Věrka Špinarová!!!!!!!
Citovat
+10 #19 petr 2017-06-30 13:08
Jedině hlasy pro absolutní a bezkonkurenční Věrku Špinarovou a pak ještě Marušku Rotrovou!!!
Citovat
+5 #18 Mikeinto 2017-06-30 09:49
Jedine Verka " SPINARKA " srat na urvanou Vondrajdu nebo Zagorku nebo dalsi Prazske hajtry...
Citovat
+17 #17 Honza 2017-06-29 22:08
I pražáci viděli jak největší celebritou na Moravě i v Čechách byla Věrka přes 40.tisíc lidí na pohřbu z celé republiky i ze Slovenska a vy by jste na ni jen tak zapomněli zařadit ji do ankety prostě neodpustitelné !!!
Citovat
+11 #16 Jiřinka Jantošová 2017-06-29 16:53
Cituji Dagmar.:
Hahaha..cetli jste komentar?Pry se omlouvaji..Ze Verku pridali AZ 28.6.Kdyby se fanousci neozvali..vubec by ji nedali..Neomluvitelne.Ale behem jednoho dne dostala dvakrat tolik hlasu co zzoevack za mesic a trctvrte.To ukazuje ze i kdyz nebyla v centru deni..Praze..JEN OSTRAVACKA..MILOVALI A MILUJI JI LIDE!!

Cituji Jiřina:
Konečně někomu zapálil mozek!

Cituji Olga:
Cituji Helena:
Cituji Ludmila:
Asi jim došlo, že by jim to lidi neodpustily!!!


Myslím, že by jim to "nedošlo", ráno jsem je na to upozornila. Nevěděla jsem, že tato anketa existuje, až jsem se to dočetla na Fcb

Děkujeme

Cituji Jiřina:
Konečně někomu zapálil mozek!
Citovat
+10 #15 Guest 2017-06-29 10:53
Vynikající zpěvačka - i člověk. Vynikající hlas... Bude nám chybět. (H & K - duo BAKARAZ)
Citovat
+5 #14 Olga 2017-06-29 04:37
Cituji Helena:
Cituji Ludmila:
Asi jim došlo, že by jim to lidi neodpustily!!!


Myslím, že by jim to "nedošlo", ráno jsem je na to upozornila. Nevěděla jsem, že tato anketa existuje, až jsem se to dočetla na Fcb

Děkujeme
Citovat
+10 #13 Dasa 2017-06-29 03:54
No konecne sem tu sak psala a kde je verka na ni oni nemysli bo milovala obycejne lidi a oni jsou celebrity ale vubec netusi ze se ji nemohou rovnat ani po kotniky ona byla nejjjj a je stale
Citovat
+12 #12 Dagmar. 2017-06-28 21:56
Hahaha..cetli jste komentar?Pry se omlouvaji..Ze Verku pridali AZ 28.6.Kdyby se fanousci neozvali..vubec by ji nedali..Neomluvitelne.Ale behem jednoho dne dostala dvakrat tolik hlasu co zzoevack za mesic a trctvrte.To ukazuje ze i kdyz nebyla v centru deni..Praze..JEN OSTRAVACKA..MILOVALI A MILUJI JI LIDE!!
Citovat
+17 #11 Dagmar. 2017-06-28 21:36
Chteli zapomenout..Ale behem jednoho dne jsme ji dostali na 1.misto.
Pravem.A to jsme jeste neskoncili.Hanba tem co ji nenominovali do tohohle hlasovani.Verka je v srdci tisicu lidi.
Citovat
+3 #10 Marta 2017-06-28 21:22
Cituji Helena:
Květnové hlasy by se neměly všem zpěvačkám počítat. Je to ostuda - a velká, těch, kdo to pořádá.
Mají se za co stydět


Ať je hanba fackuje ! To byl nejspíš záměr ! Je mi z toho dost blivo ! Novinky " zapomněly " na naši nejlepší zpěvačku ! Fuj !
Citovat
+7 #9 Patamatek 2017-06-28 19:10
Já vím jenom o jedné výborné zpěvačce. Jinou u nás neznám!!!!
Citovat
+14 #8 Guest 2017-06-28 19:03
Posílám hlas,Věra byla nenahraditelná.
Citovat
+14 #7 Věrka 2017-06-28 18:08
Holt Věrka Věrce Špinarové posílá hlas - a kdyby bylo možno - pošlu tisíce - ona si to holka moje milovaná zaslouží!! Věruš - aspoň tak u těch nebeských bran tě ocení!!!!!!
:-?
Citovat
+8 #6 Helena 2017-06-28 16:39
Cituji Ludmila:
Asi jim došlo, že by jim to lidi neodpustily!!!


Myslím, že by jim to "nedošlo", ráno jsem je na to upozornila. Nevěděla jsem, že tato anketa existuje, až jsem se to dočetla na Fcb
Citovat
+3 #5 Ludmila 2017-06-28 16:37
Asi jim došlo, že by jim to lidi neodpustily!!!
Citovat
+3 #4 Helena 2017-06-28 16:37
Květnové hlasy by se neměly všem zpěvačkám počítat. Je to ostuda - a velká, těch, kdo to pořádá.
Mají se za co stydět
Citovat
+7 #3 Marta 2017-06-28 16:32
Je hanba, že novinky zapomněly na naši nejlepší zpěvačku ! Neomluvitelná chyba !!! Věrka byla a dlouho zůstane TA NEJLEPŠÍ ....
Citovat
+9 #2 Luňka 2017-06-28 14:12
Nechápu, že se původně neobjevila :sad:
Citovat
+19 #1 Jiřina 2017-06-28 08:21
Konečně někomu zapálil mozek!
Citovat

Poslední komentáře

  • Gott Karel

    Iveta
    Super jen tak dal hlasujte.

    Číst dále...

     
  • Gott Karel

    Ivana
    nikdy na Karla Gotta nwzapomenu

    Číst dále...

     
  • Gott Karel

    Ilona
    Moc chybí.Poslouchám ho každý den.

    Číst dále...

     
  • Gott Karel

    Harry Potter  
  • Zmožek Marcel

    Eva Ewík Ewule
    Jak můžete zpochybňovat princip soutěže...Karel Gott,ano je nejlepší...u mnohých...Je to také o nás,co Fandíme.a tady je kdo.a komu...Hezký den Marceli...hezký víkend i všem nadšencům,co hlasují ....Já ...

    Číst dále...

Absolutní vítěz

Top 1 Zpěvák

Top 1 Zpěvačka

Top 1 Skupina